Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace
Tento reklamační řád byl vytvořen realitní společnostíALOHA Teams kontaktní adresou Hrnčířská 893/25, 602 00 BRNO a je platný a závazný pro všechny smluvní subjekty společnosti, kteří zastupují společnostALOHATeama jednají jejím jménem a pod její obchodní značkou.
1. Reklamační řád společnostiALOHA Teamstanovuje rozsah a podmínky odpovědnosti za vady a reklamaci poskytovaných služeb v souvislosti se zprostředkováním realitních obchodů, způsob a místo jejich uplatnění, včetně nároků vyplývajících z této odpovědnosti.
2. Reklamační řád se vztahuje na služby poskytované všemi smluvními subjekty realitní sítěALOHA Teampočínaje vedením společnosti, centrálou společnosti, frančízanty společnosti, manažery společnosti, realitními poradci společnosti a dalšími smluvními subjekty společnosti zde blíže nespecifikovanými konče, kteří závazně souhlasí s dodržováním tohoto reklamačního řádu. Dále jen „subjektyALOHA Team“.
3. Všechny subjektyALOHA Teamjsou nezávisle vlastněny a provozovány, ale každý smluvní vztah s těmito subjekty je podmíněn respektováním a dodržováním tohoto reklamačního řádu.
4. Klienty se pro tento účel rozumí všechny fyzické nebo právnické osoby, kterým na základě zprostředkovatelské smlouvy některý ze subjektůALOHA Teamposkytuje nebo poskytoval realitní služby.
5. Klienti mají právo na reklamaci služeb pouze a jen v případě, že mají se společností, resp. s některým z jejích smluvních subjektůALOHA Team, sepsanou platnou zprostředkovatelskou smlouvu v souladu s ust. § 774 a násl. občanského zákoníku.
6. Mají-li klienti za to, že poskytované služby subjektemALOHA Teamjsou nevyhovující nebo budou-li mít k poskytovaným službám jiné výhrady, jsou oprávněni uplatnit reklamaci na tyto služby u hierarchicky nadřazeného subjektuALOHA Teamtomu subjektu, který má s klienty uzavřenou zprostředkovatelskou smlouvu, na základě plné moci k poskytování těchto služeb od výše uvedeného nadřazeného subjektu.
7. Nejvyšším subjektem realitní sítěALOHA Teamje centrála sídlící v Brně s kontaktní adresou Hrnčířská 893/25, 602 00 BRNO, u které lze uplatnit reklamaci na všechny subjektyALOHA Teama jimi poskytované služby.
8. Nadřazený subjektALOHA Team, u kterého je reklamace uplatňována, s klienty sepíše v případě stížnosti nebo reklamace na poskytované služby záznam o reklamaci. K tomuto záznamu použije reklamační protokol (formulář), který je vydaný společnostíALOHA Teama aktuálně platný. Klienti obdrží kopii tohoto reklamačního protokolu.
9. Formulář reklamačního protokolu je možné získat v elektronické podobě po vyžádání od společnostiALOHATeamna emailové adrese společnosti info@aloha-team.cz, na kterou jej po vyplnění můžete opět zaslat.
10. Reklamace bude nadřízenými subjekty bez zbytečného odkladu vyřízena, ale nejpozději do 7-mi pracovních dnů od dne podání reklamace. Nadřízené subjekty se mohou s klienty dohodnout i na jiném termínu vyřízení reklamace, ale toto musí být sjednáno písemnou formu stvrzenou podpisy obou smluvních stran.
11. Nadřízený subjektALOHA Teamrozhoduje o oprávněnosti podané reklamace a může rozhodnout, že reklamace nebyla uplatňována oprávněně nebo neuzná oprávněnost v plném rozsahu reklamace. V tomto případě má nadřízený subjekt povinnost informovat klienta o důvodech neuznání nebo částečném neuznání reklamace.
12. V případě, že nadřízený subjektALOHA Teamuzná reklamaci jako oprávněnou, odstraní nežádoucí stav a náklady na odstranění a nápravu tohoto stavu jdou na vrub subjektuALOHA Team, který tento nežádoucí stav způsobil. SubjektALOHATeamposkytne klientovi v případě potřeby náhradu, např. formou slevy na poskytovaných službách. Způsob náhrady, popř. její výše, se určí dle rozsahu a charakteru vady poskytovaných služeb, o čemž rozhoduje nadřízený subjektALOHATeam.